ΠΛΗΡΩΜΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΧΡΕΩΣΗ

  1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
    Συνεργαζόμαστε με την τράπεζα Πειραιώς και Eurobank.
    Αφού επιλέξετε την «κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» θα σας αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία του λογαριασμού και οδηγίες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
    Μόλις γίνει η κατάθεση και η διασταύρωση των στοιχείων η παραγγελία σας θα αποσταλεί άμεσα.

    EUROBANK
    0026-0331- 43-0100654832
    IBAN  GR2102603310000430100654832

    ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    6575-107102- 650
    ΙΒΑΝ GR23 0171 5750 0065 7510 7102 650

  2. Αντικαταβολή (μόνο για την Ελλάδα)
  3. PayPal
  4. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα θα είναι σύντομα διαθέσιμη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Λόγω της ιδιαιτερότητας του προϊόντος απαιτούνται 7 εργάσιμες ημέρες για την παραγωγή τους. Επομένως η παράδοση πρέπει να υπολογίζεται 10 μέρες μετά το κλείσιμο της παραγγελίας. Οι αποστολές εσωτερικού γίνονται με την ACS και είναι δωρεάν για παραγγελία άνω των 140Ε. Για τις αποστολές εξωτερικού ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει:

  • GLS courier και οι χρεώσεις είναι οι εξής:
    • Για την Ευρώπη παράδοση σε 3-5 ημέρες. Το κόστος μεταφοράς είναι 28€ για δέμα έως 2 κιλά. Για κάθε πρόσθετο κιλό γίνονται επιπλέον χρεώσεις.
    • Για τον υπόλοιπο κόσμο παράδοση σε 5-7 ημέρες. Το κόστος μεταφοράς είναι 38€ για δέμα έως 2 κιλά. Για κάθε πρόσθετο κιλό γίνονται επιπλέον χρεώσεις.
  • ΕΛ.ΤΑ και οι χρεώσεις είναι οι εξής:
    • Για την Ευρώπη παράδοση 4-6 ημέρες.Το κόστος μεταφοράς είναι 13€ για δέμα έως 2 κιλά.Για κάθε πρόσθετο κιλό γίνονται επιπλέον χρεώσεις.
    • Για τον υπόλοιπο κόσμο παράδοση σε 8-10 ημέρες.Το κόστος μεταφοράς είναι 20€ για δέμα έως 2 κιλά.Για κάθε πρόσθετο κιλό γίνονται επιπλέον χρεώσεις.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το προιόν που αγόρασε αρκεί να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία και τα συνοδευτικά ταμπελάκια του προιόντος να βρίσκονται στη θέση τους. Επιπλέον θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς.
  • Χρήματα δεν επιστρέφονται.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό η εταιρεία έχει την υποχρέωση να το αντικαταστήσει σε διάστημα 8 ημερών από την επιστροφή και με δική της χρέωση αποστολής.
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή χρώμα η επιστροφή γίνεται με δική του ευθύνη και αναλαμβάνει επίσης τα έξοδα αποστολής.
  • Ο πελάτης οφείλει να ζητήσει αντικατάσταση ή αλλαγή του προιόντος μέσα σε 5 ημέρες από την παραλαβή και αφου ενημερώσει την εταιρεία με e-mail στη διεύθυνση [email protected]
  • Οι επιστροφές γίνονται στη διεύθυνση:
    KLOTHO
    Σταμαθιουδάκη 58
    Ρέθυμνο
    Κρήτη
    74100
  • Η εταιρεία δε φέρει ευθύνη για καθυστέρηση σε παραδόσεις που γίνονται με άλλη εταιρεία κούριερ ή με το ταχυδρομείο.